Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Sou a:

Carpeta del ciutadà

Què és i per a què serveix la carpeta?

La Carpeta Ciutadana és un servei online que habilita un canal de comunicació amb l'Ajuntament permetent la consulta, prèvia identificació, a informació personal de:
 - dades del Padró d'Habitants, com ara domicili d'empadronament, persones que conviuen al domicili;
- dades fiscals que consten a les bases de dades de l'Ajuntament, com titularitat d'objectes tributaris, domiciliació d'impostos, estat;
- i informació sobre els expedients oberts que ha realitzat.

Dades de contacte i horari

Plaça Ajuntament, 1
08107 Martorelles (Vallès Oriental)
Tel: 935705732
e-mail: martorelles@martorelles.cat
Horari: Dilluns, dimecres i divendcres de 8 a 14.30 h. Dimarts, de 8 a 19 h. Dijous, de 8 a 15 h. Horari d'estiu, de l'1 de juny al 30 de setembre, de dilluns a divendres 8 a 15 h.

| © 2020 AJUNTAMENT DE MARTORELLES Tots els drets reservats.
Llicència d'ús per e-Atiende (OAC/OVAC). Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |



estadisticas